Saturday 14 February 2009

sempurnakan agama..hurm..

My dearest Rozaina,
My dearest Friend,
My dearest Mrs. Mohsi,

Jenuh kita layan perasaan sorang-sorang semalam..
17 tahun++ panjang juga usia persahabatan kita..dengan izin Allah, alhamdulillah..
one thing about childhood friend is that u have a friend with no condition..pureness of friendship.. syukur Allah pertemukan kita untuk sama-sama berkongsi kisah suka duka masing-masing..tidak kurang juga kisah2 kelakar and our own awkward moments..bertanya "ada ke awak rasa begini juga..??"

Gembira rasanya dapat hadir menyaksikan majlis indah awak dengan Mr. Mohsi. Cuaca juga seakan merestui majlis semalam. Sebak juga mengenangkan awak dah officially ada 'kawan baik' baru. kita harap awak tak lupa kawan baik yang ini..sob sob..

Cantik betul awak semalam (thanks to the bulu mata hehehe).
serius..lawa..adik awak dah tak kenal kakak..
Ya, Anuar Zain pun frust gak..sebab awak tak jemput dia datang kenduri..

dan betul kata awak, akhirnya hubungan kalian berdua dapat juga direalisasikan..kita sebagai jurudengar takde masalah tentang itu..segala cerita ceriti ceritu masih dalam poket kita..hehehe..what ever happens, you'll always have my back, remember that..

rozaina, kita ni suka perhati (tapi tak perasan orang perhati kita)..dan kita dapat lihat banyak benda..dan semuanya akan jadi kenangan manis kita..kita dapat lihat cara awak pandang suami awak dengan pandangan dan senyuman paling bermakna, kita nampak gugupnya suami awak nak akad nikah..hehe..kita ternampak atuk awak nanges bila ibu awak bisik kat dia 'sesuatu'..dia nanges sungguh2..sampai muaz ambik kan tisu..kita lihat sebaknya awak bila berpelukkan dengan ibu dan bapak, dengan Ira..saje kita dok jauh-jauh supaya tak join nanges same..huhu..everybody loves you...remember that..

jadi sekarang masuklah episod baru hidup awak..the journey has just begun..semoga kalian berdua sentiasa berada di bawah rahmat Allah, dimurahkan rezeki, bahagia dunia akhirat..semoga iman dan amal juga meningkat..kerana perkahwinan itu menyempurnakan agama..akhir kata..jangan lupa doakan kita yang masih lagi mencari-cari ni...ok..daa~~~

p/s: kita nak tanye, cage burung yg tergantung tu nape takde burung?? and 'bout ur mum suruh kite tgk pokok..takde hal la..ade gak sebab kite nk jenguk umah awak kan..hehehe..ni ha pokoknye...'pokok tom yam' hah??

No comments: