Pages

Thursday, 17 March 2011

sape ade gen ni angkat kaki!!

erm..sape ade gen ni??

GEN KELAKAR

Ade?
Ade?

Hari ni saya tepon bahagian urusan korporat...cakap belum sampai dua minit, orang di corong sana berkata..."Kelakar betul awak ni..."
aku rase aku blum buat lawak, baru bertanya soalan...hehehe...

Teringat kenangan lama di Universti..baru selesai orientasi (freshies gituh..). lepak kat tangga kolej dengan akak senior dan beberapa kawan2 lain. Ntah ape la yg aku cakap tetiba kawan sebelah aku cubit sambil berkata.. "Awak ni kelakar la...." errr...perlu ke cubit..?huhu... :P
tapi pastu pencubit tu jadi kawan saya sampai sekarang..

biarlah..janji happy..

3 comments:

sWeEt 'N LoVeLy said...

maya mmg kelakar semulajadi...xpayah pikir2 pun nak wat kelakau...maya cakap pe pun leh gelak...tp awas kalu maya dah hangin...takooot woooo...hehe

fatimatuzzahra said...

yep kekadang tu dia xniat pong..care dia ckp sewius je..but kelakar jgk..gifted la agknye..hihi cecube g audition rajalawak..

maYA IJau said...

jinak macam kucing,garang cam singa ke? ahahah...