Tuesday 25 August 2009

My wishes for you

"Canim benim", "Tatli Maya" dan banyak lagi adalah nama timangan saya di Turki..
Alhamdulilah, saya takde masalah untuk buat orang di sana sukakan saya. Saya cuma perlu senyum..memadai..15 minit selepas itu pastu ada yang akan datang hampir sambil memanggil saya dengan nama-nama timangan saya..ada yang siap memberikan rantai yang tergantung di leher supaya saya tidak melupakan dia..sungguh terharu..

Canim benim = my darling, sayang..
Tatli Maya = sweet Maya..

Jangan marah. bukan saya yang suruh, tidak juga meminta dipanggil begitu.

So for all my darlings (canim benim) in Turkey if you guys read this, these are my wishes for all of you..may Allah bless you always..


  • Comfort on difficult days
  • Smiles when sadness intrudes
  • Rainbows to follow the clouds
  • Laughter to kiss your lips
  • Sunsets to warm your heart
  • Hugs when spirits sag
  • Beauty for your eyes to see
  • Friendships to brighten your being
  • Faith so that you can believe
  • Confidence for when you doubt
  • Courage to know yourself
  • Patience to accept the truth
  • Love to complete your life

No comments: