Pages

Wednesday, 22 June 2011

Panggilan..











Panggilan..








Helloo Maya...


  1. Awak..Jangan lupa datang graduation tau~

  2. Aku nak bertunang..

  3. Awak..Kite nak kawen...

  4. Awak..Kite nak pegi interview nih..

  5. Awak...Kite dapat kejeeee!!!!

  6. I'm pregnant...


Itu berita gembira..



Hello Maya...



  1. Aku eksiden..tergolek dalam longkang..

  2. Mak kite meninggal..

  3. Ayah aku dah takde..

  4. Awak..Bapak kite dah takde...

Juga berita sedih..



Terima kasih sahabat, kerana aku yang kalian cari ketika suka dan duka. Ketahuilah aku akan sentiasa berada di sisi kalian di kala suka duka..dengan izin Allah.



Sahabat, suara ceria juga duka kalian tak usah dibendung..bahu ini untuk kamu..untuk kamu lepaskan tangisan..tangan ini juga untuk kamu..dikala kamu perlukan kekuatan..



Rasa kehilangan itu tak dapat aku ungkap, kerana belum merasai. Jadi doa aku buat kamu, supaya diberikan Tuhan kekuatan luar biasa untuk menghadapi segala cabaran hidup.. InshaAllah ada jalannya...

2 comments:

fatimatuzzahra said...

lap u ende maya..muahh..kalau dpt paggilan sy yg berbunyi mcm ni cane "ende maya saya lapar" ? :)

Maya Ijau said...

lap u tu..
yg tu jawabnye..Jom laa mamam!!! hihi