Thursday 23 February 2006

terjelepuk..jatuh..continues

ermm..6 hari yang lalu aku buntu..
so, aku tulih mengarut2..nak lepaskan perasaan..
haha..aku lebih tenang sekarang..rupa-rupa mengadu kat Kekasih Agung begitu menenangkan..
hilang segala rasa sedih, buntu, gelisah, keliru..
begitu hebat Dia menenangkan aku..
alhamdulillah aku lebih rasional minggu nie..
masih terus menggunakan hotline setiap malam supaya Dia tak lupakan aku..erm..aku tahu aku selalu lupakan Dia, sebab hanyut dengan dunia yang fana' lagi maya nie..
lagipun aku masih lagi mencari kepastian, menanti jawapan..
supaya mudah aku membuat keputusan..
hopefully segala kurniaNya pada aku especially ketenangan ini berpanjangan..
Thanks Allah for Your kindness, Your attention & Your love towards me..
Love You with all my heart.. =)

panjang aku tulih, dah aku delete..segan plak..nie sebahagian je..

aku pulang ke Malaya tanpa sebarang jawapan..

2 hari yang lalu..
aku gelisah..
fikiran celaru..
hati keliru..
menangis tak tentu..
kerana aku rasa
ada sesuatu yang tak kena
teringat insan yang ku temui
5 hari yang lalu
panik..
panik..
panik..
tergendala urusan aku..
panik kerana hairan..
mengapa orang lain..
dalam hati dan fikiranku
..

No comments: