Friday 30 June 2006

Hatred ~ill-will~

erm..dah lame tak blogging..
well, proposal berhantu aku dah antar..
tutup japs citer proposal..sambung len kali bile timbul masalah baru..hahah!!(psssst..doakan proposal aku berjaya so that aku dapat banyak FUND nak wat keje..yeaahhh)

aku nak citer pasal HATRED nie.. aku ni dah sampai tahap maksima nie..
aku ingat positive energy aku berjaya melawan perasaan ni, nampaknya tidak..
aku rasa macam nak mengamuk!
aku cukup benci nengok orang yang suke anggap diri die betui..(eventhough die betui..takyah la berlagak..give appreciation kan lagi bagoss..such as 'good job' rather than saying 'i've done that..' attitude macam bagoss ni letak la jauh2..
merendah diri kan bagus..semua orang sayang..
ego tahap dewa..muka cam tak buat pape..
definitely u are a silent killer..!!!
tuhan, tolonglah hambuMU ini..macam2 dah aku cuba..
tapi hari ke hari makin benci..
sshhhhhooohhhhh..setan iblis, pegi dari cni..jgn kacau aku..
aku tak suke..
aku tak suke gadohh...

benci!!!!!!
aku dah tak tahan lagi..!!!
rasa nak lari!!!
camni rupenye rasanye BENCI..
tak penah aku rase benci camni..
aku tak suka berterusan begini..
it made me sick..
rase cam nak sepak je..
kasik lead 'crocodile tail' kick 25 kali..
baru ko tahu..

arrgggghhhhhhhh!!!!
mengapa aku perlu berkata2 di sini..???
kerana aku tak lepas nak berkata2..
kerana yang akan berkata2 mungkin tangan aku or kaki aku je..
bahaya...!!!

pliz..GET OUT of MY SIGHT.. *&%^$%$GF%$fgt555##%$%$%*

p/s: adakah semua ini berlaku kerana ko kurang kasih sayang??

No comments: