Friday 13 October 2006

where is the passion..

when u need it the most..???

hehe...aku kena siapkan extended abstract untuk conference tapi aku takde mood..
where is the passion when i needed the most?? erm..

well..aku just nak menulis sedikit..(sikit ke??) pasal minggu ni..ade macam2 kejutan, kegembiraan, kepuasan yang tersendiri..
semuanye buat aku berfikir..yang mane patut jadi priority..
haha..sesape yg baca entry ni mesti pening..
takpe..

last weekends..aku dapat buke pose dgn member baik campus my beloved Ijan n my un-huggable Azhari..hahaha..jangan marah boss...seronot la dapat jupe diorang..puas dapat kongsi cerita, problem..buat lawak..macam2 la..semalam buka pose dengan licha, dee, tim..my choo-choo train kat fakulti..pastu ujung minggu ni plak alumni sekolah wat ifthar kat sekolah..huhu..boleh la menjejak memory lane..jupe balik cikgu2 yg dah denda aku dulu..huhu~
tatau kenapa..tapi aku rasa seronot..sebab kawan2 aku baik2 belaka..

http://hira.lifelogger.com/albums/7970/slideshow/simple/

aku terfikir akan seseorang yg seakan2 tiada kawan..dengan kata lain mane pegi kawan2 die sepanjang die membesar nie?? huhu..

tadi aku bersembang la dengan kawan aku sorang nie..kongsi macam- maaaacamm cerita.. tahu macam-macaam ragam manusia especially ragam insan2 di sekeliling aku sekarang..haha!! tak sangka macam orang macam ragam..itulah manusia ciptaan tuhan..
oit..kitorang bukan mengumpat ek bulan pose ni..biasa la girl talk...
tapi at least "macam-macam cerita" ni banyak bantu aku summarize mcm2 benda yang selama nie aku rasa blur..bagus..bagus..dan ia buat aku sedar, buat aku fikir balik..ape yang aku kena kejar n ape yang aku kena kendong..yang mane aku boleh biar tercicir..haha teringat taik lembu plak tetiba..

haha..sampai abis entry ni cam bahasa sanskit..
nasibla..aku tulis sebab aku rase best sangat minggu nie..
sape sangka..aku tahu banyak perkara..

~~~countdown ramadhan!!~~~~~~~~~

No comments: