Friday 16 March 2007

bagan oh lalang...lalalala..

bagan lalang
11.59 malam

listening to alicia keys, if i aint got you..

mencoret sesuatu semasa induksi..
penat hari ni..pagi public speaking..belajar seharian kemudian exam sebelah malam..
ape lagi..jawabnye jawab cerita dongeng la..hahaa!!!
banyak btol aku ketawa 2,3 hari ni..aku buat lawak, aku yang gelak, orang buat lawak lagi la aku gelak! astaghfirullah..takut plak menangis lepas nie..

but anyway, just to share the moment staying in bagan lalang..btw, the food is okay..but the induction course is so stressfull..but i cant stop laughing n smiling..maybe it's good for me to have this antagonist effects towards stress for the time being..hehehe

well the whole last months was a hectic one..filled with meetings..plus our family day in PD last week.. one unforgetable incident is when i lost the game result for the kids..OMIGOD!! panik giler..habis tempat sampah mane yang aku tak korek mase tu, caik kertas yg hilang tu..rupenya ada dalam poket pakcik sorang nie..ntah bila la aku pas kertas tu kat die pun aku tatau..kelam kabut aku nie..ish..ish..scanty! bak kata azuan...(salah penggunaan perkataan)

kalo tak salah aku la..esok best fren aku nikah..lissa..selamat melangkah ke alam baru..maaf tak dapat nak ke terengganu, sedih nie..org seme bleh g aku sorang je tinggal kat cni..ish terkilan tak dapat nak kongsi saat2 bersejarah camni. erm..saat bersejarah aku bila plak??? sendiri pun takleh jawab..kalo ade sape2 nak masuk, sila la..jalan clear nie.. bak kata symbol wifi laptop aku nie.. signal strength: excellent.muahaha!! mengarut dah nie..

oklah..teman nak sambung siapkan assignment..kalo idak, ngelejat esok..zzzZZZZzzzz..

p/s: my special thanks to Dr. Radzali..dia yang bagi aku idea/guide untuk public speaking tu..alhamdulillah segalanya berjalan lancar..

No comments: