Pages

Friday, 16 December 2005

Lamanye..!!!


aduii..dah 14 zulkaedah 1426 bersamaan 16 disember 2005. dah dekat 2 bulan lebih tak menulis kat sini..huhu..camane nak buat, keje banyak..

ritu ada janji nak tunjuk gambar kereta hamba..selvy a/p muriyapan. tula nama die.. WNL 3148 sebenarnye..tersilap tulis ritu..

lagi satu yang best berlaku pada ari yang sama (dapat kereta) ialah aku dapat 'anak sedara'. anak sepupu sebenarnya.the 1st one so excited la skit..nama die Ayman Harith bin Ayzam. (btul ke ejaan tu..hehe..cek kemudian..) kiut kan? cam muka abang ayzam. so, aku kena ada gelaran auntie, so i've decided to be Ende Maya.. Ende tu datang dari perkataan Bonda..BOnda Maya..

haa..selesai citer pasal selvy dan ayman!

No comments: