Pages

Friday, 16 December 2005

sepintas lalu...

well, since blog nie cam online journal, meh la kite mengimbas semula kejadian2 dalam lingkungan sebulan lepas sehingga kini..

1. balik kampung!! setelah sekian lama tidak pulang ke kampung menyambut hari raya aidilfitri akhirnya tercapai..yahoo!! thanks to kak dayang yang sudi pinjamkan kereta..macam2 kena buat, sampai kena guna politik wang..kuang3x!! sebenarnye dah lama tak raya kat kampung sebab umah opah kat kampung dah takde.kena tolak sbb nak wat highway. so, sesape yang ade lalu highway area hulu perak tu (menuju ke kelantan..), jaga2.. =D then, telah dibina umah kecil untuk menggantikan rumah asal..di bina di tepi sungai Benak..sedap btol nama sungai nie..cantik permandangannya. haa, ni gambar kitorang sebelum bertolak balik KL.
kesimpulannya, memang aku akan ajak kawan2 aku balik kampung, mandi sungai, jalan2.. tunggu ye lissa, tim, dee, ijan..dan ramai lagi..rozaina nak ikut??
abang falah bukak langkah Silat Chapati..huhu..



pastu ape lagi yg best??

2. haa...ni BoYoT. kucing jantan yang aku seludup daru Universiti Malaya. kini berat die 5.5 kg. Gemuk betol kucing nie..tapi hampeh!! semalam die kencing atas tilam kitorang..haa kat tempat die tengah bergolek tu la. memang sah keje boyot! tapi si boyot disukai ramai kerana perutnya dan ke'sempoi'an nye..pendek kata tak banyak citer..janji makanan ade.

No comments: