Thursday 11 May 2006

missing link

berlatarbelakangkan lagu dealova nyanyian Once..sayu nie..
aku menulis hari ini..

semalam aku 'down' betul.. kesannya bilik aku bersih berkilat..semua benda aku sental kasik bersinar2, pastu aku makan nasik lemak kol 10 pagi, nasik ayam kol 2 ptg, nasik lauk kerang kol 7 malam...huhu..

nape aku down??
sebab aku dah malu dengan diri sendiri yang tak mahu berubah..
yang dah tahu kelemahan diri tapi tamau gaks amek tindakan nak jadi yang lebih baik..
rasa cam susah sangat nak mulakan langkah baru..
bengang dengan persekitaran yang sememangnya tak berubah..
bengang!!!!
i need help to move on.. help!! help!!

sesungguhnya aku sedang berdiri di depan pintu yang tertulis 'putus asa' tapi tengah berfikir..
nak pulas tak tombol pintu tu..n masuk.....

parah!

No comments: