Pages

Tuesday, 2 May 2006

what a suprise...!

dah masuk 9 bulan keje..lagi 3 bulan cukup setahun.dah tak boleh perangai cam budak2 lagi sekarang..kena jadik orang dewasa..susah btoi rasanya..nak adapt jadik orang dewasa nie..

hari ni aku pegi keje dengan fikiran yang kosong..tak tahu mana nak mulakan kerja.. kebetulan orang sebelah nie tak datang..dapat la aku numpang guna PC orang sebelah..sbb pc aku rosak lagi..

aku mula sembang YM dengan kawan2 baru aku cikna ciknik ciknor..best je nama depa.. dan terpecah satu rahsia..tapi sebenarnya ada lagi satu rahsia besar yg terbongkar.. yg hanya aku yang tahu.. (mane bleh bagi tahu kat cni..aku tatau sape yg baca blog, kang kantoi tak pasal2...)kenapa la aku tahu semua nie? pasti ada hikmahnya..nak tergelak pun ade.. terkejut pun ade.. pastu sempat gaks aku g ziarah makmal2 yg tak pernah terlintas aku dapat tengok sbb aku tak kenal sesape..dapat kenal lebih ramai orang..untuk membuka jaringan kerja masa akan datang.. siap dapat jumpa best fren mak aku plak tu..best2..

pastu bile aku balik bilik, cek email mardi..rupa2nya Sciencefund menggantikan IRPA dah dibuka!!! tidakkkk!!! proposal aku tak sampai 20% siap..camane..camane?? tarikh tutup 16 jun nie..

so aku terpaksa la berhenti di sini wahai blog ijau ku.. aku nak wat2 gubra..
akhir kata.. "kenapa mesti dia?? kenapa? kenapa?? aku sungguh keliru.."

i luv u, and indeed missing u ya Rasulullah...

No comments: