Pages

Friday, 17 November 2006

hehe..lame gile..

lama giler tak tulis blog..

this is my 1st post as a 24 years old girl (..girl??..)
banyak betul perkara berlaku..
berturut-turut..
sepanjang berlakunya kisah2 kehidupan nie..aku asyik teringat, balik ni nak tulis dalam blog la.. but in the end..sekarang pada ketika aku menaip ni semuanya hilang tiba-tiba..
ape yg boleh aku komen...semuanye memberi aku pengalaman tapi dipakejkan dlm bentuk latih tubi.. harharhar!!!

dalam banyak2 yang kat bawah nie je ada, sebab aku tulis mase tunggu majlis mula kat HILTON KL. pensil n kertas yang disediakan KELIHATAN amat menarik di samping marshmellow n gula2 yg aku takleh usik sebab aku pose hari tu..

No comments: