Pages

Friday, 6 March 2009

perghh..kulit telur pun kalah..

erm..antara pengalaman menarik ialah ini..

erm..bibir pucat sikit..ape2 pun takde tu..bedak jangan la harap nak pakai..
gambar ini perlu diambil untuk memenuhi keperluan permit penempatan yang perlu disiapkan dalam tempoh sebulan dari sekarang...
jadi aku pun dibawa ke kedai gambar untuk mengambil gambar la..
aku perasan yang mereka ambil gambar "penuh gaya"..ala2 macam "yearbook photo"..
so aku pun redah je la..sengih cam biasa, pastu cameraman soh pusingkan badan sikit, kendian die telengkan kepala aku dua kali (keras sgt aku posing kot..)..aku tak kesah la..asal ade gambar..

cuma tak sangka hasil gambar tu begitu menarik sekali, siap berlatarbelakang hijau, dan semua jerawat dan parut2nya..VANISHED!!
kalau kat Malaysia jangan harap la aku nk pose camni..

hahahah..sekian terima kasih.

6 comments:

Kay Faizal said...

hahaha macam dah pakai MAC! jimat la kan kalau dpt gambar cantek macam ni selalu. :)

moni said...

ahahaha, apesal coklat je. tudung pon same ngan kulit. ahaha

maYA IJau said...

ala..mane tau nak gi amek gambar..tetiba soh amek gambar..nyesal tak bawak tudung feveret..huhu..

cik murni izar said...

iyeekk~ ngade! nak tudung fevret gak!! bawak ke gi turkey??

maYA IJau said...
This comment has been removed by the author.
maYA IJau said...

tak bawak la..i miss my tudung..
tudung akak bawak seme hampeh..asik nak gelongsor jek..
tudung org turki ni, kecik2, kilat2..derang pakai cantik la..derang putih2..huhu..bila ntah akak nak putih balik ni..huh!