Saturday 17 October 2009

Kenyir Task Force

Aku baru balik dari Tasik Kenyir. Task force khas (6 hari) yang dipanggil untuk misi kali ini. Muka dah kembali gelap..(baru berangan nak putih balik hehehe..kulit ni sensitip btol dgn sinar matahari).

Abang aku penah cakap,
"kalo nak tahu perangai sebenar seseorang, masuk hutan, panjat gunung dengan dia...masa-masa begini, di luar norma..kita akan dapat lihat perangai sebenar seseorang.."
ada benarnya. aku perhati banyak benda..amati banyak sikap. dan aku pasti ramai juga yang perhatikan aku..(kira adil la..hehehe) aku tak berselindung apa-apa. sehabis kudrat aku sumbangkan untuk meringankan beban kerja berkumpulan. aku cuba hargai setiap sumbangan rakan-rakan tidak kira kecil atau besar. bukan mudah untuk jadi tidak 'selfish' di saat-saat begitu, di sana kita akan mengenal mana sahabat, mana kawan. siapa tamak, siapa pemurah, siapa tak kesah. kita yang memerhati juga pasti ada banyak kekurangan..maka jadikanlah peringatan.

Anyway, ahli task force kali ni memang superb..i am glad to have joined this group!! Good job everybody..so ringan tulang..that's the spirit~~~plus, i just noticed someone has a very sweet smile..senyum selalu ye..kerja yang berat pun terasa ringan..keh keh keh.

p/s: I have always admire sweet smiles...

No comments: