Tuesday 20 October 2009

OLD junks..

Semalam saya dengan rasminya telah membongkar luggage TURKI yang tersadai di tepi pintu selama dua bulan...jadi saya ambil kesempatan sama mengemas, buang semua barang2 elok/tak elok untuk memberi sedikit kelapangan di ruang yang semakin sempit. saya bukan buang semata, yang elok mungkin donate pada yang memerlukan..

Saya pun kumpulkan barang2 dekat dengan pintu depan..


Tapi...

Mak saya sekarang ni ada pe'el suke geladah balik apa yang saya nak buang..
aiseeyyy..die suke saring balik, and sometime amek..
dulu die marah bapak saya buat begitu sekarang die plak buat..(HAHAHAHA!!!)

semalam saya buang kain2 perca yang belum sempat menjadi baju...die boleh korek and amek semula sambil berkata.."isshhh...buang plak..projek (menjahit) belum siap.." actually saya buang sbb projek2 tu insyaAllah akan tergendala lagi setahun sebab mak saya sangat bz dengan bisnesnya. dan ada baiknya die beli je la baju yang die nak takyah nak jahit2 lagi...saya try gak caik mane die sorok kain2 perca tu ( degil nak buang jugak :P) tapi tak jumpe..takpe hari ni nak cuba caik lagi..hehehe (gelak jahat)





Ummi oh ummi..ummi tak ubah macam watak ni.. :)

No comments: