Tuesday 17 August 2010

Satu tahun!

Maya Ijau @ Kayseri, Turki
Da setahun rupanya..hmmmm..


Tahun lepas, aku tiba dari Istanbul sehari sebelum Ramadhan..
Pengembaraan aku selama 6 bulan.. dengan muka hitam berkilat 'tak boleh blah' sebab tak tahan panahan matahari musim panas di sana..
Aku balik dan keje aku tidurrr...Jetlag aku berminggu2.. bos aku perli gaks..hehee..sebab takkan berminggu2 kot..tapi ape nak buat...ade benda2 yang kita tak boleh kawal kan..

memang puas hati...sebab banyak kenangan manis dan pahit aku bawak pulang..

Yang pasti aku yang sekarang tidak sama seperti yang dahulu..banyak benda aku belajar di sana...betul...jauh perjalanan, luas pengalaman..luas permandangan.. :)

Rasanya macam2 aku nak citer kat cni..tapi belum berkesempatan..bukan ape, aku kalo boleh nak boh gambar best2 dalam posting tu..tapi tak sempat nk korek2 folder gambar tu...

tengoklah..aku cuba nanti ye..hehehe..

1 comment:

Che Kay said...

i bangga dengan u! =)