Saturday 21 January 2006

lelaki kamera

camera man laa...

kawan aku imah, die nak kawen insyaAllah bulan JUn 2006. sedang berusaha mencari lelaki kamera yg sesuai dan harga yang berpatutan..aku pun promote la member aku..boleh tahan la kebolehan lensa kamera die. tapi masalahnye die tanak amek gambar kenduri..blum professional katanya.takut plak rosak gambar kenduri orang..(elok gak tu..nanti nangis plak pengantin kalo gambar kawen nampak lubang idong aje..) hahahahahaha!!! so, die sarankan sifu die..yg sememangnya lelaki kamera. so..die pun tolongla risik untuk aku sedikit sebanyak info untuk imah--bakal pengantin--hehehe.

tadi die dah bitau aku via YM tapi bila aku nak send email kat imah tetiba lupa plak address nye..kredit plak takde nak call..pastu terpk guna blog pung ok. bertambah gaks posting aku..nyeh3x..

so imah...hambikk ni!!!

tadik kawan kite ada bagi information..
lebih kurang begini..

offer package: RM150 per roll for minimum 4 rolls.
1 roll = 40 keping.
so, 160 keping gambar = 4 rolls = RM150x4 = RM 600
ni minimum roll la kan..kalo nak tambah lagi tak jadik masalah.

akan disertakan bersama dalam offer tu:
-4 enlarged pictures
-photo album
-1 soft copy (CD)

amacam?? murah? mahal? kite tatau la..blum ade pengalaman. tapi yg pasti orang tu mmg boleh amek gmbr baik punya..insyaAllah!!

ape2 nanti bitau kite ok..nak ke tanak..so that senang kite inform kawan kite..

take care!!