Monday 23 January 2012

Selamat Pengantin Baru Abam!

Wow, this is sooo awkward. 
Saya tulis ucapan ini 9 tahun lepas tapi tidak dihantar. Sekarang Abam dah ada 3 anak yang comel, bijak dan menghiburkan hatinya, and of course satu isteri yang baik hati. 

So this goes to you my dear big brother. 


Ucapan untuk abang saya yang baru sahaja berumahtangga..

Abang,


Masa kita kecik2 dulu, kita memang jarang main sama2..we were adventurous but in our own ways..salu bergaduh dan berebut dan berakhir dengan stitches di kening, kena ikat tangan dengan tali pinggang, selain kena besit dan ketuk ketampi...the ultimate DUO la kite nih..haha! (Fiqri--my lil brother ade..tapi die tak adventure, manje..sebok baca buku..bukak oven kat dapur hehehe)

Bila da besar, abang mula berteori-teori, tidak dilupa suka menjadi goalkeeper, dan moo moo sha..dan apabila kita dilanda pelbagai mehnah, abang ada untuk mengatur jalan keluar..

biarpun susah, kita harungi bersama kan??


My greatest syukur to Allah for granting me a big brother, for me to look upon, and ask for advice.. Now I gained a sister.. and now that we have to share, I hope u have a lot more to offer rather than giving smaller portion of love for everyone..hehehe
Please be good to her..love her with no condition..


As I said before, I wish for the bestest thing here and hereafter to both of you..

Dengan apa yang telah kita tempuh, semoga kita semua mendapat pengajaran dan tidak mengulangi kesilapan yang sama.

Version 2019. We are still together, laugh together, cry together and eat together. Thru thick and thin. Thank you for lending your ears when i needed them the most. Will do the same for you. Always! 


Nya

No comments: