Wednesday 8 April 2009

flash back

one week before i depart to Turkey, someone senior said this to me..cynically..
"engkau ni asyik pergi kursus la, training la..tapi keje ape pun tak jalan.." dalam erti kata lain, hampeh sangatla aku ni kan..berdesing telingaku, walaupun mukanya seperti berseloroh..tapi tetap tajam!
jadi dengan hati yang terluka, aku pun mengadu dengan seseorang yang dipercayai..maka die pun berkata..

1. toksah peduli la kata dia tu (betul la..tapi kalo dah kena setepek atas dahi..sakit gak..)
2. len kali jawab cam ni kat orang camtu..(iaitu) FYI, saya ni belum cukup cerdik, sebab tu saya kena pergi kursus, training dan sebagainya..kalau saya dah cerdik, saya yang akan bagi kursus dan training..saya nak tahu jugak, encik ni bagi kursus/training atau MASIH lagi pergi kursus...??

sunggoh sinis..!

HAHAHA..hambik..
walaupun aku tak jawab pada empunya badan, next time kalau kena lagi, tahu la..
lurus bendul ku juga ada batasnya...

2 comments:

Che Kay said...

saya suka dengan jawapan anda! bagus bagus bagus

Maya Ijau said...

itu bukan jawapan saya tapi ia adalah skema jawapan..haha!