Tuesday 20 January 2009

Ya..sepatutnya saya sedang menyiapkannya...

Sdri Maya,
E-mail Mr I di majukan dan di rujuk.
Apakah sebenarnya masalah anda?
Come and talk to me jika anda ada masalah untuk menyempurnakan Proposal tersebut. Dr. S juga saya percaya boleh membantu anda. Tetapi initiatif harus datang dari anda untuk bertanya dan berbincang. Di samping itu, anda juga harus manage your time wisely and have your priority right. Citrus, saya percaya is one genus yang banyak sekali past research on its genetic resource/diversity been done. Lapangkan sedikit masa untuk membuat literature review bagi mepertingkatkan lagi pengetahuan anda.Sila submit proposal berkenaan secepat mungkin.
Apa masalah saya...??
Adoi...ape nak jadi..?? ni dah kira kena warning..hukhukhuk!!
tadi tergesa gesa aku menelepon bos menceritakan keadaan sebenar..
mengapa aku berdiam diri adalah kerana aku dah MALU nak bagi alasan..(not that i always give excuses but i really had things in my way..) kenapa aku malu? kerana aku pemalu la..hehe..
tak lah..aku malu sebab kalo aku jadik bos pun aku takde masa nak dengar ALASAN nih.

macam2 ujian diberikan kali ni..bersambung2..takkan semua perkara nak dicerita kepada bos..macamla bos ada masa nak dengar pun kan..seperti kata muni..."tak pe Nya...PUPUK SABAR"
Laptop aku rosak sebaik sahaja aku berjanji kepada Mr. I aku akan hantar proposal secepat mungkin..
aku ingat masalah software jadi aku diamkan saja bila asik kena push, tapi rupanya masalah motherboard maka si hitam compaq kena dihantar balik ke kilang, cukup seminggu..tadi baru dapat amek..alhamdulillah masih under warranty jadi tak perlu bayar apa-apa..(harga motherboard ialah seribu ringgit tau)

jadi adakah alasan ini akan diterima selain alasan kereta ku dilanggar orang jadi aku aku da kehilangan dua hari untuk jadi produktif??

macam-macam alasan boleh diberi..
yang pasti alasan 'sibuk' menulis blog takkan diterima..kehkehkeh!

1 comment:

Maya Ijau said...

sedih je..